Vraag & Antwoord2018-05-07T21:32:04+00:00

VRAAG & ANTWOORD

DE MEESTGESTELDE VRAGEN VOOR U OP DEZE PAGINA

HOE KAN IK BESTELLEN2018-04-29T06:43:12+00:00

1. Via onze website kunt u op elk moment van de dag en 7 dagen per week uw bestelling doorgeven.
2. Liever per telefoon? Kijk onderaan de pagina voor de openingstijden en het nummer.

Een bestelling via onze website plaatsen heeft vele voordelen
Zo ziet u meteen of u wel of niet kunt bestellen voor een specifieke datum, wilt u een warm buffet laten bezorgen op afspraak ook dan kunt u meteen de nog beschikbare tijden zien.

TOT WANNEER KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?2018-04-29T07:37:37+00:00

De minimale besteltermijn voor hapjes, tapas, barbecue en alle andere koude producten is 4 dagen
De minimale besteltermijn voor warme buffetten is 5 dagen voor buffetten geld vol=vol!

TOT WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN2018-04-29T07:43:57+00:00

Wijzigingen kunt u uitsluitend tot 3 dagen voor levering telefonisch aan ons doorgeven.
Hier zijn geen kosten aan verbonden** Ons telefoonnummer hiervoor is +31(0)165-853325

**Op een wijziging zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing

HOE ONTVANG IK MIJN BESTELLING?2018-04-29T16:51:25+00:00

We leveren je bestelling koelvers en in speciale koel-thermoboxen** voorzien van speciale koelelementen. Je bestelling blijft hierdoor de gehele dag koel en vers. Het is dus niet nodig om zelf voor een koeling te zorgen!

Warme buffetten worden op afspraak warm bij u bezorgd in au bain-maries deze chafing dish pannen zijn voorzien van brandpasta
dit betekent dat ze zelf voorzienend zijn en we geen stroom nodig hebben.

De chafing dish pannen blijven nog 1 uur tot 1,5 uur warm als ze bij u worden bezorgd.

** m.u.v feestdagen

OP WELKE DAG WORDEN DE CATERING SPULLEN WEER OPGEHAALD2018-04-29T17:00:38+00:00

Maandag tussen 09.00 en 15.00 uur is onze vaste ophaaldag.

Op de dag van levering worden er gekeken of een andere retourafspraak gemaakt kan worden

Mocht u die/deze dag weg zijn dan vragen wij je indien mogelijk de spullen buiten weg te zetten.
zodat deze gemakkelijk en snel weer door ons kunnen worden opgehaald

De spullen worden de eerste keer kosteloos bij u opgehaald staan deze niet klaar ontvangt u hiervan bericht
en worden voor een nieuwe retourafspraak kosten in rekening gebracht.

HOE WEET IK OF ALLES IN ORDE IS MET MIJN BESTELLING?2018-04-29T17:42:28+00:00

Dit kunt u snel zelf controleren

  1. De eerste bevestiging wordt meteen automatisch door het systeem verzonden
  2. De tweede bevestiging is na een controle door ons (Dit kan 1 tot 2 dagen soms 3 duren) nog een keer bevestigd (dit betekent dat we de bestelling hebben gezien)
  3. De derde bevestiging is de factuur die kort voor levering en na nog een controle door ons wordt aangemaakt en verzonden.

Heeft u deze 3 mails ontvangen dan is uw bestelling in orde en zal deze volgens afspraak worden uitgeleverd
Heeft u een van bovenstaande mail niet ontvangen neem in dit geval direct telefonisch contact met ons op!

*De mail kan ook in uw spamfolder terecht gekomen zijn

HOE KAN IK EEN WIJZIGING DOORGEVEN2018-04-29T17:44:08+00:00

Een wijziging kunt u alleen telefonisch doorgeven en zal na controle door ons per mail worden bevestigd

MOET IK ZELF NOG AFWASSEN?2018-04-29T17:45:32+00:00

Nee dit is niet nodig, het servies, spiegel, schalen en bestek kunt u “veeg schoon” in de daarvoor bestemde bakken terugplaatsen. Alle warm houd apparatuur moeten leeg en “veeg schoon” ingeleverd worden. Glaswerk kan ongespoeld retour en disposables kunt u weg gooien.

Als u nog eten over heeft bewaar dit dan in eigen bakken of gooi dit na afloop weg 

HOE KAN IK BETALEN2018-04-29T18:01:31+00:00

Het is bij ons niet nodig vooraf te betalen maar dit maakt het voor jezelf en ons wel wat gemakkelijker*

De factuur zal per mail worden verzonden en in deze mail zult u onderstaande gegevens zien
Gebruik voor een betaling zoals Bankoverschrijving / iDEAL** alleen de link Betaal factuur online

Indien u kiest voor contant afrekenen bij aflevering vragen wij u dit zoveel mogelijk gepast te betalen
onze bezorgchauffeur heeft uit veiligheidsredenen geen tot weinig wisselgeld bij zich.

*In geen van de gevallen hoeft u ons te laten weten hoe u gaat betalen
**Stichting Mollie is onze betaal partner en verzorgt voor ons de betalingen

HERROEPINGSRECHT2018-04-29T18:04:22+00:00

Voor je aankopen geldt een annuleringstermijn van 7 dagen voor levering. Dit betekent dat je de mogelijkheid hebt zonder verplichtingen van jouw kant de bestelling kosteloos te laten annuleren. Indien de bestelling al betaald is, krijg je je geld in dat geval binnen 14 dagen terug.

Wil je een wijziging in je bestelling doorvoeren, dan kan dit ook tot 3 dagen van tevoren doorgegeven worden**. Wordt de prijs hierdoor verhoogt, kun je het resterende bedrag contant betalen bij de bezorgchauffeur of  per bankoverschrijving en middels iDEAL. Wordt de prijs hierdoor verlaagt, dan zal het bedrag via een bank betaling terug worden gestort, tenzij anders is afgesproken.

**Op een wijziging zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing

KAN IK NOG VOOR DEZE WEEK OF EEN BEPAALDE DATUM BESTELLEN?2018-06-29T09:18:34+00:00

U kunt bij het product zien of het op de gewenste leverdatum nog mogelijk is om te bestellen

WANNEER HOEF IK GEEN BEZORGKOSTEN TE BETALEN2018-04-29T12:13:19+00:00

Er worden geen bezorgkosten berekend als één of meerdere van onderstaande van toepassing is op je bestelling

  • Het bestel bedrag meer is dan € 50,00
  • De bestelling tussen 09.00 en 16.00 uur bezorgd mag worden
  • Het een warm buffet is welke we gratis op afgesproken tijdstip bezorgen en klaarzetten
  • De bezorging binnen het gebied van 30 kilometer buiten roosendaal is

Druk-, zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.

WANNEER MOET IK WEL BEZORGKOSTEN BETALEN2018-04-29T12:15:51+00:00

Er worden wel bezorgkosten berekend als één of meerdere van onderstaande van toepassing is op je bestelling

  • Het bestel bedrag minder is dan € 50,00, de kosten bedragen dan € 6,50 bezorging tussen 09.00 uur en 16.00 uur
  • U kiest uit onderstaande bezorgmogelijkheden
  • Het buiten ons bezorggebied van 30 kilometer is

Bezorgen tussen 09.00 en 16.00 uur: €6,50
Bezorgen tussen 09.00 en 12.00 uur: €6,50
Bezorgen tussen 12.00 en 16.00 uur: €6,50
Bezorgen tussen 9.00 en 11.00: €8,50
Bezorgen tussen 10.00 en 12.00: €8,50
Bezorgen tussen 12.00 en 14.00: €8,50
Op een bepaalde tijdstip bezorgd: vanaf €25,00 (informeer voor meer info)

De producten die gekoeld geleverd worden ontvangt u in thermoboxen voorzien van koeling en producten welke wij warm op afspraak leveren, krijgt u zowel gekoeld als warm aangeleverd

Het is dus niet nodig om voor koeling te zorgen  ** m.u.v. feestdagen

Druk-, zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.

KAN IK MIJN BESTELLING ZELF AFHALEN2018-04-29T12:13:02+00:00

Vanaf December 2016 zijn wij hiermee gestopt en is het helaas niet meer mogelijk uw bestelling af te halen.

**Op feestdagen is deze mogelijkheid er wel

MIJN VRAAG STAAT ER NIET TUSSEN
U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen (0165-853325 of vanuit België op +31(0)165-853325)
of via onze online chat links onder de pagina!

Via onze website kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week bestellen

#TROTS    BEOORDELINGEN

WE SCOREN EEN GEMIDDELDE VAN 9,4 MET ONZE KLANTBEOORDELINGEN BEKIJK ZE HIER

#SOCIAL_MEDIA    FACEBOOK

BLIJF ALTIJD OP DE HOOGTE EN VINDT ONS LEUK OP FACEBOOK

HAPJES

HAPJES MET SMAAK 2.1

LUXE BUFFETTEN

PROEVERIJ VIS & VLEES

FINGERFOOD

HAPJES ‘T AMBACHT

TAPAS

ZOMERSE HAPAS